کارشناس بهداشت گراش: با افزایش آگاهی و توجه دقیق به قوانین رانندگی، تخلفات و ضایعات کاهش خواهد یافت.

کارشناس بهداشت گراش: با افزایش آگاهی و توجه دقیق به قوانین رانندگی، تخلفات و ضایعات کاهش خواهد یافت.

،« فاطمه نهایت» کارشناس بهداشت و کارشناس ناظر مدارس سطح شهرگراش در نشست بهداشت که در مدرسه علمیه الزهرا (س) برگزار شد اظهار داشت: نحوه رانندگی در بروز حوادث رانندگی بسیار موثر است پس بر رانندگان واجب است که به وظایف خطیر و سنگین خود توجه و اصول و مقررات رانندگی را دقیقا رعایت کنند.
وی افزود: بدیهی است که با افزایش آگاهی عمومی و توجه دقیق به قوانین رانندگی و رعایت اصول ایمنی تخلفات و ضایعات رانندگی کاهش خواهد یافت.
خانم نهایت بیان کرد: اگر قصد مسافرت در شب را دارید سعی کنید پیش از سفر، خوب بخوابید و یا این‌که هر دو ساعت یک بار توقف نموده و استراحت نمایید و از مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار اجتناب کنید زیرا برای مدت کوتاه به راننده برای کاهش خستگی کمک می‌کنند.
وی افزود: رانندگان قبل از سفر باید اتومبیل خود را از نظر نقص فنی بازدید کرده و تجهیزات ایمنی لازم، پوشاک و خوراک مناسب به همراه داشته باشد.
کارشناس بهداشت خاطر نشان کرد: سعی کنید قبل از سفر از وضعیت جاده و هوا باخبر شوید و به توصیه‌های ایمنی پلیس توجه کنید، اگر فرزند خردسال دارید سعی کنید صندلی نگهدارنده خردسال تعبیه کنید.
وی بیان کرد: همیشه هنگام رانندگی بویژه سفر گواهینامه، کارت مشخصات مالکیت، کارت بیمه، معاینه‌ی فنی، دفترچه‌های بیمه‌ی افراد و نقشه مسیر و گردشگری شهر را همراه داشته باشند.
خانم نهایت افزود: در صورت مصرف داروهایی که بر هوشیاری و سرعت واکنش شما در رانندگی تاثیر منفی دارند، از رانندگی خودداری کرده و در زمان بروز خستگی و کم خوابی رانندگی نکنید و به محض مشاهده هر گونه تصادف منجر به جرح ،بلافاصله با اورژانس تماس بگیرید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.