معرفي كتاب

 

به كوشش: سعيد اشيري
ناشر: انتشارات انقلاب اسلامي (وابسته به موسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي)
موضوع كتاب: سياست
نوبت چاپ: اول
تاريخ چاپ: زمستان ۹۰
شمارگان: ۵۰۰۰ نسخه
تعداد صفحه: ۲۳۰ صفحه

شابك: ۹۷۸-۹۶۴-۲۹۵۱-۴۲-۰

 

انتخابات ليلة‌القدر نظام اسلامي

كتاب «انتخابات ليلة القدر نظام اسلامي» شامل گزيده‌اي از آرا و نظرات حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي درباره انتخابات در نظام مردم‌سالاري اسلامي است.

«انتخابات ليلة القدر نظام اسلامي» حاوي مجموعه نظرات، رهنمودها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامي است كه طي يك دوره ي 22 ساله(1390-1368) و در مقاطع مختلف درباره‌ي انتخابات بيان شده است.

گردآورنده‌ي كتاب، پس از تعيين عنوان هر قطعه از بيانات، به ترتيب تاريخ آنها را تنظيم و در قالب كتاب ارائه نموده است. در بخشي از كتاب به استناد به بيانات رهبر معظم انقلاب آمده است: «برپايي نظام جمهوري اسلامي و مشاركت مردم در تمام برنامه‌ها و تصميم‌گيري‌هاي اساسي آن، بر تمامي تصورات و برداشت‌هاي نادرست از اسلام و حكومت اسلامي، خط بطلان كشيد.»

كتاب پيش‌رو گردآوري بخش مبسوطي از بيانات و نظرات مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي است كه مطالعه‌ي آن خصوصاً به اهالي سياست و نخبگان جامعه توصيه مي‌شود. بيان روان،حكمت عيان، منطق مستحكم و دلالت‌هاي جامع در گفته‌ها و نوشته‌هاي معظم له، در بينش و داوري اهالي نظر و تامل به ويژه فعالان عرصه‌ي سياست و فرهنگ موثر و مفيد فايده خواهد بود.

كتاب«انتخابات، ليلة القدر نظام اسلامي» محصول انتشارات انقلاب اسلامي وابسته به موسسه انقلاب اسلامي (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامي) است. اين كتاب در آستانه برگزاري انتخابات مجلس نهم روانه كتابفروشي‌ها شد. علاقه‌مندان براي تهيه اين كتاب مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 66483695 و 66483975-021 تماس حاصل نموده و يا به نشاني پست الكترونيكي book@khamenei.ir مكاتبه نمايند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.