مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه گراش: مجلس شورای اسلامی در راس امور است.

مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه گراش: مجلس شورای اسلامی در راس امور است.

،«سرهنگ دوم پاسدار خدابخش رستمی» مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه گراش، در دوره آموزشی بدو ورود یاران(بسیج عادی) که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش برگزار شد اظهار داشت: مجلس شوراس اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، حضرت امام خمینی(ره) بیان کردند که مجلس شورای اسلامی در راس امور است؛ اگر مجلس قوی و انقلابی باشد می‌تواند جلو توطئه‌های کشورهای غربی و استعمارگری بایستد.
وی افزود: قوه مقننه از نظر قانون اساسی مظهر قدرت و حکومت مردم و تبلور اراده‌ی ملت و مصداق خارجی جمهوریت است، اهمیت این قوه از این جهت است که حفظ حیثیت و آبروی ملی و شئون سیاسی و اجتماعی ملت به دست او سپرده شده است.
مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه گراش بیان کرد: مجلس بدون شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد مجلس نمی‌تواند قوانینی را که مغایر با اصول، احکام مذهب رسمی کشور یا قانون اساسی وضع کند تشخیص آن به عهده شورای نگهبان است.
وی افزود: بحث نمایندگان مجلس خیلی مهم است؛ اخیرا مقام معطم رهبری بیان کردند هر کسی که می‌خواهد مدیر و مسئول باشد باید شرایط، صلاحیت و توان مدیریتی داشته باشد، نماینده مجلس در واقع نماینده کل ملت است.
مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه گراش خاطر نشان کرد: از آن‌جا که هر کسی در هر کاری با یک انگیزه‌‌ای وارد می‌شود کاندیدا که در عرصه انتخابات شرکت می‌کنند یک هدفی دارند هدف باید خدمت به خلق باشد در واقع همه هدف‌شان الهی و خدمت به خلق نیست.
وی بیان کرد: معمولا بعضی از افراد در عرصه سیاست برای رسیدن به قدرت و استفاده از منافع مادی وارد می‌شوند و دشمنان از این مسئله سوء استفاده می‌کنند لذا ما بعنوان قشر طلاب بسیجی باید آگاهی و بصیرت داشته باشیم و به دیگران آگاهی ببخشیم.
آقای رستمی افزود: وظیفه سنگین و مهم نمایندگی اقتضا می‌کند که نمایندگان در نخستین جلسه مجلس سوگند یاد کنند، نماینده مجلس باید متعهد و متخصص باشد و به مردم خدمت کند و خیانت نکند، باید تمام هم و غمش برای رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه و مردم باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.