مدیر حوزه گراش گفت: کشور ما قتل‌گاه فرهنگی از جانب دشمن شده است.

مدیر حوزه گراش گفت:  کشور ما قتل‌گاه فرهنگی از جانب دشمن شده است.

«زینب فقیهی» مدیر حوزه گراش، اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید: شما بهترین امتی هستید که برای مردم پدیدار شده‌اید مردم را به کارهای نیک دعوت می‌کنید در حالی‌که به خدا ایمان دارید.
وی افزود: حوزه‌های علمیه مثل کارخانه اسلحه سازی نباشد که در حال ساختن اسلحه است و حواسش به نزدیک شدن دشمن نیست تا این‌که دشمن کارخانه با همه‌ی اسلحه‌هایش می‌گیرد.
مدیر حوزه گراش بیان کرد: کشور ما قتل‌گاه فرهنگی از جانب دشمن شده است و در خطر است وظیفه ما طلاب سنگین و خطیر است و باید از کشور دفاع کنیم.
وی افزود: اگر روحانیت شیعه در مقابل حوادث خصمانه‌ای که برای او پیش می‌آید، احساس مسئولیت نکند، وارد میدان نشود، کار بزرگی را که بر عهده‌ی اوست، انجام ندهد، این موجب نمی‌شود که دشمن، دشمنی خود را متوقف کند؛ بعکس، هر وقت آنها در ما احساس ضعف کردند، جلو آمدند به فعالیت خودشان افزودند و پیش آمدند.
خانم فقیهی خاطر نشان کرد: عده ای از توطئه‌گرهای اخیر خانم و ایرانی هستند و بیشترین مربی داعشی‌‌ها خانم هستند؛ ما طلاب یک نوع مربی هستیم و مربی داعش هم یک مربی؛ آن‌ها چه کاری انجام دادند که حرفشان تاثیر گذار است و ما بعنوان یک مربی چه کارهایی باید انجام دهیم که حرفمان اثر گذار باشد.
وی بیان کرد: ما بعنوان مربی چقدر می‌توانیم تاثیرگذار باشیم این‌ها همه نیاز به هم‌اندیشی دارد باید ببینیم کارکردهایمان نشانه‌ای از تقوای عملی دارند؛ باید طلاب علاوه بر تقوای قلبی و لسانی تقوای عملی هم داشته باشند.
خانم فقیهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: در میدان جنگ نرم نقش روحانیت می‌تواند از همه بیشتر باشد و همچنین تاثیرگذار یکی از وظایف روحانیت بالا بردن آگاهی و بصیرت مردم می‌باشد شاید خیلی از مردم آگاهی کافی درمورد تهاجم فرهنگی و نرم نداشته باشد شاید با یک تذکر لسانی یا نصیحت دلسوزانه به راه راست برگردد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.