شناسایی نیازهای پژوهشی جامعه از ضروریات و وظایف طلاب است.

شناسایی نیازهای پژوهشی جامعه از ضروریات و وظایف طلاب است.

،«طیبه پورشمسی» پژوهش‌گر دارای پنج مقاله بین المللی در ISI در نشست پژوهشی در راستای شعار محوری هفته پژوهش که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش برگزار شد اظهار داشت: طلاب و اساتید حوزه های علمیه، رسالت سنگین انجام پژوهش های مورد نیاز جامعه را بر عهده دارند. شناسایی نیازهای پژوهشی جامعه در حیطه علوم اسلامی و انسانی و تلاش در راستای حل آن مسائل از ضروریات و وظایف طلاب است.
وی افزود : طلاب و دانشجویان نباید کارهای تحقیقاتی خود را به بهانه عدم آشنایی با سخت افزارها و نرم افزارهای پژوهشی به افراد بیرون و پژوهشکده‌ها بسپارند و نباید از کلمات «نمی‌دانم و نمی‌توانم» در پژوهش استفاده کنند.
خانم پورشمسی بیان کرد: راستای انجام کارهای پژوهشی باید به ابزارها و فنون مورد نیاز مجهز شوند، همه‌ی افراد باید کار با مرورگرها، آفیس و تایپ بلد باشند، برای تعیین موضوع باید خود ایده بدهند منتظر نباشند که استاد ایده بدهد.
وی خاطر نشان کرد: در کارهای تحقیقاتی از منابع خوب، جامع التفاسیر و جامع الاحادیث، ماهنامه‌ها و فصلنامه‌های پژوهشی استفاده کنید و موضوع‌هایتان را بسط دهید، خوب بنویسید اگر مطالبتان نقص داشته باشد به افراد متخصص ارائه دهید تا مشکلات و نواقص‌ اثر شما را شناسایی کنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.