مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان گراش از برگزاری دوره آموزشی پویش نذر امام ویژه خادمیاران شهرستان خبر داد.

مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان گراش از برگزاری دوره آموزشی پویش نذر امام ویژه خادمیاران شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از استان فارس، زینب فقیهی، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (علیها السلام) گراش و مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان در دوره آموزشی پویش نذر امام ویژه خادمیاران شهرستان که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (علیها السلام) گراش برگزار شد بیان کرد: پویش نذر امام در پی ایجاد جریانی فرهنگی و اجتماعی در محلات مختلف هر شهر با محوریت محلات هر استان در دهه آخر ماه صفر بخصوص ایام شهادت امام رضا (علیه السلام)، توسط بانوان خادمیار انجام می‌شود.
وی افزود: این پویش در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی پخت نان، بانوان را علاوه برمهارت آموزی، به مشارکت در ترویج فرهنگ نذری ترغیب می‌نماید.
فقیهی بیان کرد: در این برنامه قرار است علاقمندان به دادن نذری و خدمت اجتماعی، خودشان نان بپزند و در محله خود بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع نمایند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین بانوانی که مربی هستند و توانایی آموزش دارند، آموزش‌های حضوری را برای بانوان محله خواهند داشت و پخت نان در هر محله با نظارت مربیان صورت خواهد گرفت.
فقیهی تصریح کرد: همزمان با شروع طرح نذر امام در استان‌ها و ثبت نام از بانوان علاقمند به شرکت در طرح، اسامی این افراد به دبیرخانه طرح زیارت ارسال می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: همزمان در مشهد بانوانی هستند از طرف کسانی که در این پویش شرکت کرده‌اند و به دلایل مختلف از جمله کرونا امکان حضور در مشهد و حرم مقدس رضوی را نداشته اند، به حرم رفته و زیارت نیابتی انجام می‌دهند.
فقیهی افزود: همچنین شرکت کنندگان استانی طرح، متعهد می‌شوند بعد از زیارت نیابتی، زیارت عاشورا را با نیت رفع بلا و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) قرائت کنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.