لائیک شدن افراد از زمان بددینی دین‌داران شروع شد

لائیک شدن افراد از زمان بددینی دین‌داران شروع شد

،«زینب فقیهی» مدیر حوزه گراش، در نشست اخلاقی که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش برگزار شد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های امروز ما دین گریزی مردم است، ظواهر بی‌دینی در جامعه بیداد می‌کند، هر چه زمان به جلو حرکت می‌کند بی‌دینی مردم بیشتر و عشق مردم به نماز کمتر می‌شود.
وی بیان کرد: لائیک شدن افراد از زمان بددینی دین‌داران شروع شد در اصل بی‌دینی از دل بدبینی بوجود آمد؛ یعنی دیدند فرد دین‌داری که مسائل دین را خیلی خوب می‌داند ولی در عمل این‌گونه نیست، مسائل تربیتی را خیلی خوب مطرح کرده ولی خودش آدم بی‌تربیتی است.
مدیر حوزه گراش خاطرنشان کرد: این بی‌دینی از درون خانه‌ها شروع شده است و در جامعه رخ نشان نداده است والدین دین‌دار بددین اثر منفی روی فرزندان‌شان گذاشته‌اند، باید خیلی دقت کنیم که در خانه و در بین مردم خوش دین باشیم.
وی بیان کرد: همه‌ی ما باید در دین‌داری سرآمد باشیم، در تقوا و معنویت بالاتر از سطح مردم باشیم تا بتوانیم دیگران را به این راه دعوت کنیم اگر ما از سطح مردم پایین‌تر باشیم زمینه برای دین‌گریزی فراهم می‌شود.
خانم فقیهی افزود: مردم تمام کارهای ما را زیر ذره‌بین دارند، خوش دینی باعث دین‌داری است و بددینی باعث بی‌دینی است در این زمینه باید خیلی مواظبت کرد، رفتار، اخلاق، کردار و منبر ما خیلی مهم است.
وی بیان کرد: آن سخنی که به دیگران می‌گوییم باید مردم آثار آن را در ما حس و درک کنند که این موجب اعتماد می‌شود و در فضای اعتماد حرف را خیلی خوب قبول می‌کنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.