طلاب موظف هستند در کادرسازی عصر ظهور تلاش کنند

طلاب موظف هستند در کادرسازی عصر ظهور تلاش کنند

«حجت‌الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور» امام جمعه گراش در نشست اخلاقی که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)گراش برگزار شد اظهار داشت: ما طلاب در بیانیه گام دوم رسالتی و وظیفه‌ای برعهده داریم از آن‌جا که قرآن میدان موسّعی برای تبیین اسلام ناب در اختیار مبلغ می‌گذارد پس اثر کار ما در جامعه اثر فوق‌العاده بزرگی است.
وی افزود: مقام معظم رهبری بازخوانی جدیدی از انقلاب انجام داده و به حسب مطالعه چهل ساله گذشته‌ی انقلاب برنامه‌ای برای چهل سال دوم ارائه داده و هدف از این، بستر سازی برای ظهور است.
حجت‌الاسلام بخشایش پور بیان کردند: مقام معظم رهبری در جمع عمومی بیان کردند ما به بسیاری از اهداف انقلاب نزدیک شده‌ایم اما در جمع خصوصی بیان کردند ما به اهداف انقلاب نرسیده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری عزم خود را جزم کرده است تا برای ظهور کادر سازی کند چون مسئولین ما در تراز انقلاب و ظهور پیش نرفته‌اند و هنوز خلأهای بسیاری وجود دارد.
امام جمعه گراش افزود: قشر طلاب و روحانیت موظف هستند در کادرسازی عصر ظهور و دولت امام زمان تلاش کنند و صرفا دعوت کردن مردم نیست بلکه خود باید جلوتر از مردم حرکت کنند.
وی بیان کرد: در بحث بستر سازی برای ظهور وظیفه ما تقویت در زمینه‌های علمی و پژوهشی و کار فرهنگی است که ما خیلی کمبود زیر ساخت‌های فرهنگی داریم.
امام جمعه گراش خاطر نشان کرد: باید در همه‌ی زمینه‌ها بصورت آتش به اختیار و جهادی عمل کنیم و نباید منتظر دولت و دولتیان باشیم و هرکس در حد توان وارد عمل شود.
ایشان در ادامه افزود: در حوادث و موقعیت‌های مختلف و در هر جایی که اسلام و انقلاب در خطر باشد، طلاب و حوزه های علمیه باید وارد عمل شوند و آتش به اختیار عمل کنند بی آنکه منتظر بالادستی های خود باشند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.