حضرت زهرا(س) هستی‌اش را فدای راه خدا و امامت، ولایت و نجات خلق کرد.

حضرت زهرا(س) هستی‌اش را فدای راه خدا و امامت، ولایت و نجات خلق کرد.

« زینب فقیهی» مدیر حوزه گراش در جشن ریحانه الرسول حضرت زهرای بتول (س) که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش با حضور عموم برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در قبر به درد ما می‌خورد محبت اهل بیت(ع) خصوصا محبت فاطمه زهرا(س) است، محبت فاطمه زهرا(س) ما را از جهنم جدا می‌کند و بهشتی می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) هستی‌اش را فدای راه خدا و امامت، ولایت و نجات خلق کرد اگر فاطمه زهرا(س) نبود دین اسلام باقی نمی‌ماند، حضرت زهرا(س) مکتب ناب پدرش را حفظ و شیعه را زنده کرد.
مدیر حوزه گراش افزود: پیامبر(ص) به سلمان فرمود: هر کس محبت زهرا در دلش باشد در صد جا به دادش می‌رسم در موقع مردن، در قبر، میزان، صراط، محاسبه و قیامت و در جاهای مهم دیگر به کمکش می‌آیم.
وی خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) فرمود: هر کس فاطمه از او ناراضی باشد من و خدا از او ناراضی خواهیم بود وای به حال آن‌هایی که به فاطمه، شوهر و فرزندانش ظلم کنند؛ فاطمه زهرا(س) ما را از آتش جهنم جدا می‌کند.
وی بیان کرد: راه و رسم حضرت زهرا(س) این‌گونه بود که اول برای دوستان، شیعیان و مومنان دعا می‌کردند بعد برای فرزندانش، قطعا این‌ها، روز قیامت اول هوای شیعیان و دوست‌داران خود را دارند.
مدیر حوزه گراش افزود: یکی از موارد محبت به اهل بیت خصوصا محبت حضرت زهرا(س) اهمیت دادن به رعایت حق الناس است، اگر کسی حقی بر ذمه دیگری داشته باشد و مطالبه حق خود کند و آن شخص بتواند و ادا نکند گناه کبیره مرتکب شده است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.