ارزش فاطمه زهرا(س) به عبودیت و بندگی خدا است.

ارزش فاطمه زهرا(س) به عبودیت و بندگی خدا است.

« زینب فقیهی» مدیر حوزه گراش در نشست اخلاق که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش برگزار شد اظهار داشت: اگر مقام و عظمت فاطمه زهرا (س) آن‌قدر زیاد است که روز تولد ایشان را روز مادر نامگذاری کرده‌اند به خاطر ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است که فقط و فقط ایشان دارند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از آن ویژگی‌ها آن است که حضرت فاطمه(س) از نسل فردی است که خداوند درباره او فرموده است: همه‌ی چیزها را برای تو و تو را برای خودم آفریدم.
مدیر حوزه گراش افزود: ارزش فاطمه زهرا(س) به عبودیت و بندگی خدا است اگر بندگی خدا در فاطمه زهرا(س) نبود او صدیقه کبری نبود، صدیق کسی است که آن‌چه را می‌اندیشد و می‌گوید صادقانه در عمل آن را نشان می‌دهد.
وی خاطر نشان کرد: فاطمه زهرا(س) در سنین جوانی از لحاظ مقام معنوی به جایی می‌رسد که بنابر آن‌چه در بعضی از روایات است فرشتگان با او سخن می‌گویند و حقایق را به او ارائه می‌دهند.
خانم فقیهی بیان کرد: در روایتی از امیرالمومنین (ع) نقل شده است که فاطمه زهرا(س) به ایشان می‌گوید: ملائکه می‌آیند و مطالبی را به من می‌گویند علی(ع) به ایشان می‌گوید: وقتی صدای ملائک را شنیدی به من بگو تا آن‌چه را می‌شنوی بنویسم و آن کتابی شد که در نزد ائمه ما بوده و هست که مصحف فاطمه(س) نامیده شد.
وی افزود: وجود مقدس حضرت زهرا(س) منشا برکات فراوان و باعث هدایت بسیاری از غیر مسلمانان به دین مبین اسلام بوده است، حضرت مهدی(عج) زهرای مرضیه را الگوی خود می‌داند و می‌فرماید: مادرم زهرا(س) دختر رسول الله(ص) الگوی من است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.