انقلاب ایران پرشکوه‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است.

انقلاب ایران پرشکوه‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است.

«آیت الله سید جواد معصومی» استاد حوزه علمیه قم در دوره آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری وقتی بیانیه گام دوم را برای همه‌ی ملت ارائه دادند در واقع یک چراغ امیدی و راه روشنی در مسیر ما قرار دادند با توجه به فعالیت‌های گروه‌های معاند و ضد انقلابی، جامعه در برهه‌ای از زمان دچار یاس و نا امیدی شده بود.
وی بیان کرد: وقتی محور، رهبر الهی باشد انسان را نسبت به تداوم و استمرار مسیر و ادامه راه دلگرم می‌کند به انسان انگیزه و هدف می‌دهد.
آیت الله معصومی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: از میان همه ملت‌های زیر ستم کمتر ملتی به انقلاب همت گمارده است، در میان ملت‌هایی که به پا خاسته و انقلاب کرده‌اند کمتر دیده شده که توانسته باشند کار را به نهایت برسانند و آرمان‌های انقلابی را حفظ کرده باشند.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب ایران پرشکوهترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌های دشمن از کرامت و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.
آیت الله معصومی افزود: رهبریت و مدیریت انقلاب و پشتیبانی و حضور مردم در تمام صحنه‌ها مولفه‌هایی هستند که هر انقلابی برای تداومش به آن‌ نیاز دارد این دو مولفه مکمل همدیگر هستند و علت نتیجه دادن انقلاب ایران است.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در طول 1400 سال یکی از حکومت‌های اصیل تشیع، خیلی نو و ابتکاری است که سابقه نداشته و در مقابل کل جهان استکبار یک تنه ایستاده است.
استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: دشمن هر لحظه کشور را تهدید می‌کند و منافعی دارد اگر کل انقلاب در برابر این‌ها بایستد معلوم است شدیدترین فتنه‌ها برای کشور انجام می‌دهند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کردند: مردم باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب خود حراست کنند و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است نزدیک کنند.
آیت الله معصومی افزود: از آن‌جا که ما در عصر ظهور هستیم و ظهور خیلی نزدیک است و هدف ظهور و آمدن امام معصوم(ع) است پس باید با تهذیب، تزکیه و تقوای فردی خود را آماده کنیم و به اصلاح خود، خانواده و جامعه بپردازیم.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.