جلسه اولیاء و مربیان با حضور «زینب فقیهی» مدیر حوزه و استاد دانشگاه با حضو140 نفر از اولیاء طلاب درمدرسه علمیه خواهران ‌الزهرا(س)

جلسه اولیاء و مربیان با حضور «زینب فقیهی» مدیر حوزه و استاد دانشگاه با حضو140 نفر از اولیاء طلاب درمدرسه علمیه خواهران ‌الزهرا(س)

« زینب فقیهی » مدیر حوزه و استاد دانشگاه اظهار داشت: خداوند در سوره هل اتي ملاك انتخاب حضرت زهرا(س) را فقط رضاي خدا و لقاي خداوند بيان كرده است. افراد هم بايد در هر كاري رضاي خداوند را مد نظر داشته باشد. انتخاب افراد بايد از روي آگاهي باشد. از جمله انتخاب‌ها، انتخاب رشته تحصيلي است.
وی خطاب به مادران طلاب بیان کرد: رشته‌اي كه فرزندان شما انتخاب كرده‌اند درس طلبگي است. فرزندان شما پا به اين مكان مقدس گذاشتند تا حضرت زهرا(س) را بيشتر بشناسند. خود به خود با ورودشان به اين مكان براي خود امنيتي بوجود آورده‌اند. افرادي هستند كه قبلا دانشگاه بوده‌اند اما به آن چيزي كه مي‌خواستند نرسيده‌اند.
خانم فقیهی خاطر نشان کرد: فرزندان شما سربازان امام زمان(عج) و كنيزان حضرت زهرا(س) هستند و اين يك افتخار است. اگر اين توفيق و لطف شامل حال فرزندان شما شده است كه وارد اين مكان مقدس شوند قطعا اين توفيق از جانب شما بوده است. اگر ارادت شما به حضرت زهرا(س) نبود قطعا اين توفيق شامل حالشان نمي‌شد.
وی افزود: يك سري افراد كه از دين سر در نمي‌آورند ارزش طلبه‌ها را نمي‌دانند اما بدانيد ارزش شما محفوظ است. كسي كه بايد قدر شما را بداند مي‌داند. فرزندان شما كه طلبه‌ شده‌اند وسيله‌‌ي ارتباط بين خلق با خدا هستند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.