برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت روز مادر در مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام گراش

برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت روز مادر در مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام گراش

« زینب فقیهی » مدیر حوزه و استاد دانشگاه اظهار داشت: ارزش فاطمه زهرا(س) به عبوديت و بندگي خدا است. اگر بندگي خدا در فاطمه زهرا(س) نبود او صديقه كبري نبود. صديق يعني كسي است كه آن‌چه را مي‌انديشد و مي‌گويد صادقانه در عمل آن را نشان مي‌دهد. انقدر حضرت در محراب عبادت ايستاد! ما هم بايد در محراب عبادت بايستيم ما هم بايد ذكر خدا بگوئيم و محبت الهي را روز به روز در دل زياد كنيم.
وی افزود: حضرت زهرا(س) از وي‍ژگي‌هاي خاصي برخوردار بودند كه اين ويژگي‌ها خاص حضرت بود. به همين خاطر روز تولد حضرت را روز مادر نامگذاري كرده‌اند. پيامبر(ص) به سلمان فرمود: اي سلمان هر كس فاطمه را دوست بدارد در بهشت كنار من خواهد بود. محبت فاطمه زهرا(س) ما را از جهنم جدا مي‌كند و بهشتي مي‌كند.
مدیر حوزه خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) مي‌فرمايد: هر كه بر پدرم رسول خدا(ص) و بر من به مدت سه روز سلام كند خداوند بهشت را بر او واجب مي‌گرداند، چه در زمان حيات و يا پس از مرگ باشد. پيامبر اكرم(ص) مي‌فرمايد: اگر كسي فاطمه را خشمگين كند، خدا را خشمگين كرده است. اگر كسي او را خشنود كند خدا را خشنود كرده است.
وی بیان کرد: اين دختر چقدر عظيم المنزله است كه پيامبر اكرم(ص) در مقابل مردم و در ملاء عام راجع به او اين‌گونه حرف مي‌زند. اين مساله‌ي عادي نيست. اگر ما اين روايت و سخن پيامبر را سر لوحه زندگي خودمان قرار دهيم و با توجه به آن در كارهاي روز مره خود مرور كنيم ببينيم چقدر در شبانه روز كاري را كه انجام مي‌دهيم مورد رضايت خدا و حضرت زهرا(س) است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.