جلسه اساتید و مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(س) گراش با حضور «حجت‌الاسلام مسلم وافی»

جلسه اساتید و مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(س) گراش با حضور «حجت‌الاسلام مسلم وافی»

«حجت‌الاسلام مسلم وافی» مسئول آموزشی مباحثه تربیتی موسسه مصباح الهدی گفت: همه موجودات عالم در پست خودشان هستند تنها موجودی که در پست خودش نیست انسان است. همه‌ی انسان‌ها باید در پست خودشان باشند علت اینکه در پست خود نیستند بخاطر این است که نمی‌دانند برای چه پستی خلق شده‌اند؟ پست همه انسان‌ها تربیت است. تمام پیامبران برای تربیت مردم مبعوث شده‌اند.
وی افزود: طلاب امانت‌های الهی در دست شما هستند سعی کنید در تربیت علمی، اخلاقی، سیاسی و انقلابی ایشان کوشا باشید.کار تربیتی مواجهه و دشمنی دارد. مدیر و مسئولان حوزه باید برنامه تربیتی برای طلاب داشته باشند. چون طلاب بار تربیتی را بر نداشته‌اند با مباحثه باید بار تربیتی را ببندیم. تدوین نظام نامه تربیتی داشته باشید. سعی کنید با اصول ساده روانشناسی تربیتی اسلامی آشنا شوید و خود را درگیر ساختارها نکنید.
حجت‌الاسلام وافی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه پل خوبی است اما خروجی خوبی ندارد توقف‌گاه خوبی نیست. نوع خروجی‌های طلاب آدم‌های افسرده‌ای هستند عادت‌ها و تعصبات و غیره… جزء بندهای بسته شده به پای طلاب است و شما مسئولین و اساتید باید این بندها را باز کنید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.