برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی رازهای خوشبختی 2 ویژه طلاب و خانواده‌ی ایشان

برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی رازهای خوشبختی 2 ویژه طلاب و خانواده‌ی ایشان

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، صغری فیروزی، استاد و مشاور مدرسه علمیه خواهران الزهرا (علیها السلام) گراش در کارگاه آموزشی مقدماتی رازهای خوشبختی 2 ویژه طلاب و خانواده‌ی ایشان که به صورت غیر حضوری برگزار شد بیان کرد: برای رسیدن به زندگی مطلوب همسران نیازمند سازگاری و انعطاف هستند این انعطاف در گفتار و رفتار همسران رخ می‌دهد حال، گفتار و رفتار زاییده‌ی تفکر ما است.
وی اظهار کرد: ما برای رسیدن به این زندگی نیازمند مهارت تفکر مثبت، تفکر نقاد، مسئله گشایی برای حل مسئله، آشنایی با تحریف‌های شناختی و کنترل تفکرهای انطباق ناپذیر هستیم.
خانم فیروزی افزود: در مهارت تفکر مثبت نگاه ما به زندگی باید واقع بینانه باشد و بین افکاری که منجر به افسردگی می‌شود و افکاری که امیدوار کننده است تعادل برقرار کنیم.
وی گفت: بعضی از افراد، خوشبختی را همان لذت شدید می‌دانند توماس راس می‌گوید: خوشبختی همچون یک قالب صابون خیس است که هر چه بیشتر به آن چنگ بزنید بیشتر از دستتان رها می‌شود.
خانم فیروزی افزود: خوش‌بینی به خواست خدا، شناخت صحیح مرد و زن از دنیای یکدیگر، تبیین دلیل‌هاست به این صورت که اول دلیل عمل و رفتارتان را بیان کنید بعد پافشاری کنید؛ آینده نگری صحیح و تلقین، از جمله راه‌هایی برای تحقق تفکر مثبت است.
وی گفت: واقع بینانه به زندگی نگریستن، در مورد حوادث فکر و شکایت نکردن بلکه وظیفه خود را انجام دادن، در برابر حوادثی که پیش آید به توانایی‌ها و دارایی‌های خود نگاه و با فکر، تدبیر و توکل مشکلات را حل کردن، از جمله مهارت‌های تفکر مثبت است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.