برگزاری ویژه برنامه در آغوش بهشت به مناسبت سالگرد شهادت سردار حجازی و گرامیداشت شهدای حرم رضوی و دو شهید طلبه شهیدان علی باقری و محسن بهمنی

برگزاری ویژه برنامه در آغوش بهشت به مناسبت سالگرد شهادت سردار حجازی و گرامیداشت شهدای حرم رضوی و دو شهید طلبه شهیدان علی باقری و محسن بهمنی

حجت‌الاسلام مصطفی ابراهیم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه گراش در ویژه برنامه در آغوش بهشت که به مناسبت سالگرد شهادت سردار حجازی و گرامیداشت شهدای حرم رضوی و دو شهید طلبه شهیدان علی باقری و محسن بهمنی در پارک شهید سلیمانی گراش با حضور خانواده‌های معزز شهدا و عموم که با همکاری پایگاه انصارالمهدی حوزه علمیه برادران و پایگاه مقاومت فاطمه الزهرا س، برگزار شد بیان کرد: تافلر یک اندیشمند انگلیسی در کتاب خود می‌نویسد در بهترین نقطه از خاورمیانه که نقطه استراتژیک است انقلابی بر پایه معنویات ایجاد می‌شود که تمامی ادیان و مذاهب را زیر سلطه خود می‌برد و دنیا را در می‌نوردد و یک‌پارچه با این انقلاب همراه خواهد شد.
وی افزود: جهان سلطه و امپریالیسم جهانی جهت مقابله با این انقلاب و همچنین از دست ندادن جایگاه و قدرت خود در خاورمیانه رژیم صهیونیستی را تاسیس کردند این رژیم شروع به خونریزی، غصب سرزمین مسلمانان و تخریب آنها و قبله اول مسلمین جهان نمودند.
حجت‌الاسلام ابراهیم پور بیان کرد: یکی از مهم‌ترین محور‌های عدالت خواهی انقلاب اسلامی ایران، آزادی قدس و استقلال سرزمین‌های اشغال شده از دست رژیم صهیونیستی است در مدت چهل و سه ساله انقلاب هرگز این شعله خاموش نشده و هر روز پر فروغ‌تر می‌شود.
وی گفت: رژیم صهیونیستی برای اینکه این انقلاب را از هدف و آرمان خود منحرف کند هر روز یک توطئه را پیش برده از جمله جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه، ایجاد داعش و در نهایت جنگ ترکیبی است که اخیرا پایه و اساس آن را گذارده و در حال انجام است.
حجت‌الاسلام ابراهیم پور بیان کرد: جنگ ترکیبی شامل مسائل سیاسی، امنیتی، حزبی، اعتقادی، مذهبی، برادر و برادر کشی و امثال اینها می شود که به واسطه همین جنگ اخیرا در حرم امام رضا (علیه السلام) یک شخصی با تفکرات وهابیت اقدام به خونریزی می‌کند.
وی افزود: این جنگ در افغانستان اتفاق افتاده دلیل آن چون جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل و سه سال آرمانش را از دست نداده و به قدرتی رسیده که در بلندی‌های جولان و در سرزمین‌ها و شهرک‌های اشغالی قدرت نمایی می‌کند و رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه گراش بیان کرد: دشمن می‌خواهد بوسیله این کارها مسیر را منحرف کند که ایران از آن مراتب خارج و درگیر این مسائل حاشیه‌ای شود ما باید در قبال این مسائل موانعی که مانع از تمدن سازی نوین اسلامی است را برطرف کنیم.
وی افزود: وظیفه ما در قبال این تمدن و انقلاب روحیه و انگیزه دادن و مبارزه کردن در کنار مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی است که با حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از این رژیم غاصب و اعلام همبستگی با نیروهای مقاومت اتفاق خواهد افتاد.
حجت‌الاسلام ابراهیم پور بیان کرد: بعد از اینکه جهان این عظمت و حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی را دید دستاوردهای بسیار عظیم و با برکتی برای این سرزمین های اشغالی و قدس ایجاد می شود که به آزادی آن و نماز خواندن دوباره مسلمانان در مسجدالقصی و قبه الصخره خواهد شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.