برگزاری دور‌ه‌ی جذب عادی بسیج با موضوع تحول اقتصادی دولت با حضور طلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام گراش

برگزاری دور‌ه‌ی جذب عادی بسیج با موضوع تحول اقتصادی دولت با حضور طلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام گراش

حجت‌الاسلام مصطفی ابراهیم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه گراش در دور‌ه‌ی جذب عادی بسیج با موضوع تحول اقتصادی دولت که با حضور طلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام گراش برگزار شد بیان کرد: برنامه اقتصادی دولت مبتنی بر مساله تحول است قبل از استقرار دولت رئیس جمهور یک سند تحول آماده کرده است و قرار است بر اساس این سند اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور رخ دهد.
وی افزود: مساله تحول بیش از بیست سال است که در دستور کار دولت است و هنوز حل نشده است پیش‌گام این حوزه نیز رهبر معظم انقلاب است که بر اساس سیاست‌های کلی (اقتصاد مقاومتی) از دولت خواسته‌اند تا در اقتصاد کشور تحول ایجاد کنند.
حجت‌الاسلام ابراهیم پور بیان کرد: بحث دیگر درباره ضرورت تحول اقتصادی به خواست مردم برمی‌گردد مردم اگر چه حامی انقلاب و نظام هستند اما از وضع موجود ناراضی هستند بنابراین مردم هم در صدد ایجاد تحول اقتصادی هستند.
وی گفت: اصلاح یارانه‌ها، اصلاح ساختار بودجه، اصلاحات تجاری (تقویت و توسعه تجارت) توجه به تولید، سرمایه گذاری و اشتغال و پایان دادن به فقر طبقات پایین جامعه محورهای برنامه تحول اقتصادی دولت است.
حجت‌الاسلام ابراهیم پور با اشاره به بحث اصلاح یارانه‌ها افزود: کاهش وابستگی کشور به واردات کالاهای اساسی، کمک به کنترل رشد پایه پولی، جلوگیری از قاچاق، عادلانه‌تر کردن پرداخت یارانه‌ها و تقویت قدرت خرید مردم از مزایای اجرای این طرح است.
وی گفت: افزایش نرخ تورم، بی‌اهتمامی به کار و تنبل پروری مهم‌ترین پیامد منفی این اقدام دولت است و اجرای این طرح زمینه‌های لازم برای تخصیص دقیق یارانه‌ها به مردم را فراهم می‌کند و از این نظر طرح درستی است و مانند هر طرح دیگری تبعاتی در پی دارد.
حجت‌الاسلام ابراهیم پور افزود: با اجرای دقیق این طرح از سوی دولت و همراهی مردم جای امیدواری وجود دارد که تبعات آن به حداقل کاهش یابد بنابراین با گذشت زمان می‌توان امیدوار بود که دولت با برطرف کردن نواقص اجرای این طرح، تبعات آن را بتواند به خوبی کنترل کند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.