برگزاری نشست سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام گراش

برگزاری نشست سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام گراش

«علی رضا بدیع زادگان » هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه گراش اظهار داشت: پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و دلیرمردی‌ها است. جوانان، زنان و مردان در شکل گیری انقلاب و در پیروزی هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی داشتند. تاریخ دفاع مقدس تاریخی تمام نشدنی است. در سال 1342 از حضرت امام(ره) پرسیدند شما با چه نیرویی می‌خواهید با دشمن مبارزه کنید؟ حضرت امام(ره) جواب دادند: جوان‌های من هنوز در گهواره هستند و هنوز به دنیا نیامده‌اند.
وی افزود: بعد از انقلاب نوپا دشمن وارد جنگ با ایران شد. حضرت امام خمینی(ره) دستور داد رفتن به جبهه واجب کفایی است. مردم به ندای امام(ره) لبیک گفتند و وارد جبهه شدند و عملیات متفاوتی را انجام دادند تا این‌که توانستند دشمن را به پشت مرزهای خود بکشانند. در دفاع مقدس همه اقشار نقش داشتند عده‌ای در درگیری مستقیم با دشمن، عده‌ای در بمباران هوایی و شیمیایی در پشت جبهه و عده‌ای در مرزها به شهادت رسیدند.
هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه گراش بیان کرد: اگر بخواهیم شهدا را یاد کنیم باید از اقتدار شهدا و نظام جمهوری اسلامی یاد کنیم. شهید بهشتی(ره)بیان کردند: ما شهدا را از دست نداده‌ایم بلکه آن‌ها را بدست آورده‌ایم. مقام معظم رهبری(مد ظله) بیان کرد که جنگ ما را قوی‌تر کرد. دشمن جنگ تحمیلی را برای خاموش کردن شعله‌های انقلاب به راه انداخت؛ اما همین جنگ باعث شعله‌ور‌تر شدن انقلاب شد.
وی با اشاره به این که ما در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف و بین الملل به اقتدار رسیدیم خاطر نشان کرد: دفاع مقدس باعث تبعیت پذیری از ولایت، اقتدار نظامی، سیاسی شد. ما یک تنه در مقابل این همه کشورهای غربی و شرقی ایستادیم این پیروزی با وحدت کلمه و با رهبری حضرت امام میسر شد. در عرصه اقتصادی اگر چه در اوایل جنگ از لحاظ امکانات چیزی نداشتیم اما این دلیرمردان این توانایی را در خود ایجاد کردند که توانستند در این عرصه به اقتدار برسند. در عرصه علمی و فناوری هم به همان صورت؛ اولین موشک‌ها توسط شهید تهرانی مقدم و تعدادی از رزمندگان ساخته شد و این عزتی برای جمهوری اسلامی بود.
آقای بدیع زادگان بیان کرد: انقلاب متعلق به تک تک همه مردم است چه آن‌هایی که جنگیدند و چه افرادی که عرصه را نگه داشتند و انقلاب را حفظ کردند. حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم‌تر است. مقام معظم رهبری(مد ظله) بیان کرد که ما دنبال تمدن اسلامی هستیم. با این تمدن فاصله زیادی داریم اما می‌توانیم به آن برسیم چون ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم.
وی افزود: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتدار مادی و معنوی افزود: در نظام‌های مادی، اقتدار متکی به مادیات مانند پول، سلاح و تبلیغات فریب‌کارانه است. هر جا که لازم باشد مزدورانه و منافقانه عمل می‌کنند. اما در الگو اسلامی این اقتدار در درجه اول متکی به عوامل معنوی و ارزش‌های معنوی و الهی مانند ایمان به خدا، اعتماد به خدا و خود، تلاش مخلصانه است. این تلاش باید برای خدا باشد اگر چیزی رنگ و بوی خدایی نداشته باشد پایداری ندارد و از هم می‌پاشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.