برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس

رقیه قدسی، هادی سیاسی پایگاه الهدی مدرسه علمیه خواهران الزهرا (علیها السلام) گراش در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (علیها السلام) گراش برگزار شد بیان کرد: در جهان همواره پایان یا سالروز پیروزی جنگ را گرامی می‌دارند و به علت تلفات و خسارات جنگ یادآوری شروع آن جذابیتی ندارد اما در کشور سالروز حمله ارتش بعث عراق به عنوان یادبود دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.
وی با بیان اینکه گرامیداشت دفاع مقدس در حقیقت گرامیداشت روند تقابل نظام سلطه با نظام اسلامی است افزود: جنگ هشت ساله موجب وحدت مسئولان، اقشار مردم و نیروهای مسلح، ایجاد گفتمان مقاومت، اثبات شکست دادن دشمن و شکل گیری بیداری اسلامی شد.
هادی سیاسی پایگاه الهدی مدرسه علمیه خواهران الزهرا (علیها السلام) گراش گفت: دفاع نه با آغاز جنگ نحمیلی شروع و نه با پایان یافتن آن تمام شد بلکه صحنه و عرصه‌های آن تغییر یافت، اکنون در عرصه اقتصادی، امنیت اجتماعی و سیاسی کشور مورد هدف قرار داده است.
وی بیان کرد: در تاریخ معاصر جهان بعد از جنگ جهانی دوم، جنگ سرد بین دو بلوک شرق و غرب بوجود آمد برای رهایی از بن بست این جنگ در آمریکا کمیته خطر تشکیل شد خروجی این کمیته فروپاشی از درون یا همان تئوری جنگ نرم بود.
خانم قدسی با بیان اینکه این کمیته مثلثی به نام طرح دلتا طراحی کردند ادامه داد: دکترین مهار، نافرمانی مدنی و نبرد رسانه‌ای سه ظلع آن و هدف مقابله با شوروی بود بعد از فروپاشی شوروی کمیته خطر به کمیته صلح جاری تبدیل شد.
وی گفت: هدف کمیته صلح جاری این بود که طرح دلتا در کشورهای خاورمیانه مخصوصا ایران اجرا و آن را محور شرارت معرفی کنند و کشورهای دیگری که به عنوان بالی برای ایران بوند از سر راه برداشته شوند.
خانم قدسی با اشاره به اینکه دکترین مهار یا جنگ تحریم ظلع دیگر این مثلث است افزود: فشار به یک ملت در همه زمینه‌ها با هدف ناراضی کردن مردم از وضع موجود، امیدوار شدن به دشمن، سوق دادن به سمت نابسامانی داخلی و براندازی نظام حاکم است.
وی گفت: در نبرد رسانه‌ای نظر دشمن این بود اگر بتوانیم افکار انسان را مدیریت و تغییر دهیم دیگر نیازی نیست برای جنگ، هزینه‌های سنگینی بپردازیم، اقدامات این نبرد نا امید کردن مردم، عیوب کوچک را بزرگ و محسنات بزرگ را کوچک نشان دهند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.