برگزاری نشست سیاسی با موضوع: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام گراش

برگزاری نشست سیاسی با موضوع: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام گراش

«علی رضا بدیع زادگان » هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه گراش اظهار داشت: در بهمن ماه 97 امام خامنه‌ای(مد ظله) بیان کردند که ما چهل سال اول انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و وارد مرحله دوم شده‌ایم علی‌رغم همه خوبی‌ها و بدی‌ها که با نظام ما داشته‌اند ولی ملت ایران امیدوارانه به نظام اسلامی نگاه کرده است و این نقطه عطفی است.
وی افزود: امام خامنه‌ای(مد ظله) بیان کرد که بیانیه گام دوم خطاب به مسئولین، متولیان، مردم بویژه جوانان است. امروز بحث جوانان چیز دیگری است هم در عرصه سیاسی و هم حکومتی؛ فضای مناسب برای ورود جوانان نیست ولی باید باشد. قبل از انقلاب بحث شرق و غرب در ایران بود یک نهضت بزرگی بوجود آمد و جهان دو قطبی را به جهان سه قطبی تبدیل کرد. تمام کلیشه‌ها را شکست و آغاز عطف جدیدی مطرح نمود. وقتی بحث جدیدی مطرح می‌شود یقینا دشمنی هم در پی خواهد داشت؛ و شعارهای جدیدی مانند آزادی، عدالت، عقلانیت، اخلاق و استقلال را اسلام مطرح کرد.
هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه گراش خاطر نشان کرد: امام خامنه‌ای(مد ظله) می‌فرماید: هرگاه دل‌زدگی از این مسائل بوجود آمده در واقع از روی‌گردانی مسئولان از این ارزش‌های دینی بوده است نه از اصل ارزش‌ها، انقلاب اسلامی به نقدها حساسیت نشان می‌دهد اما از ارزش‌ها فاصله نمی‌گیرد.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی نظامی برخاسته از صفر بوده و همه چیز بر علیه ما و کشور ما بوده تحلیل گران غربی می‌گویند: انقلاب اسلامی زلزله‌ای برای غرب بود و جهان دو قطبی را به جهان سه قطبی تبدیل کرد. و با از بین رفتن قطب شوروی دو قطب غرب و اسلام باقی ماند. ریشه و منشا انقلاب اسلامی عاشورا و مهدویت بود. و ریشه و منشا استکبار مادی‌گری بود.
آقای بدیع زادگان افزود: در انقلاب اسلامی پدیده‌ای بوجود آمد که برای کشور و ما و کشورهای دیگر برکاتی داشت که عبارتند از: ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی: ما هشت سال دفاع انجام دادیم و یک وجب از خاک ایران را به بیگانه ندادیم این یعنی ثبات امنیت، موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیر ساخت‌های حیاتی و اقتصادی، مشارکت مردمی در عرصه‌های سیاسی و مقابله با فتنه‌های داخلی؛ در عرصه بین الملل هم برکاتی داشت و یک اتفاق بوجود آمد بینش سیاسی آحاد مردم : مسائل بین الملل موجب بیداری اسلامی در جهان شد و موجب بیداری ملل شد.
وی با اشاره به توصیه‌های امام خامنه‌ای(مدظله) در بیانیه گام دوم افزود: علم و پژوهش و دانش برای یک کشور عزت و افتخار می‌آورد. ما از لحاظ سیاسی، استراتژیکی، منطقه‌ای و جغرافیایی در موقعیت خوبی هستیم. توانایی باید ایجاد شود اگر کشور در تمام زمینه‌ها به درجه بالا برسد باید توانایی را در خود ایجاد کند. معنویت و اخلاق و ارزش‌های معنوی را در خود و در جامعه برجسته کنیم. امام علی(ع) می‌فرمایند: شفای دردهای خود را از قرآن بجویید در سختی‌ها و گرفتاری‌های‌تان از قرآن کمک بخواهید چرا که در آن درمان بزرگترین دردها است و آن درد کفر، نفاق، انحراف و گمراهی است.
هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه گراش خاطر نشان کرد: امام خامنه‌ای(مد ظله) بیان کردند که امروز باید توجه‌مان به درون باشد اگر می‌خواهیم به اقتصاد خوبی برسیم باید به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم. خطرناک‌ترین نوع تهاجم، تهاجم روانی است و خطرناک‌ترین نوع تهاجم روانی، تهاجم فرهنگی است که در سبک زندگی ما واقعا اثر می‌کند.
وی با اشاره به نتیجه گام دوم انقلاب بیان کرد: گام برداشتن با دقت و هوشیاری همراه با سرعت عمل در جاده ظهور و کسب آمادگی کامل جهت رسیدن به انتهای جاده که همان دیدار موعود است. پایبندی به دین و ارزش‌ها، حرکت به سوی آرمان‌های امام، شناخت دشمن و نقشه دشمن و حساسیت در برابر دشمن، رعایت تقوای سیاسی و علاقه‌مندی به عزت همه جانبه کشور؛ باید این شاخصه‌ها را در خود و در دیگران پیاده کنیم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

برگزاری نشست سیاسی با موضوع: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام گراش
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.