انقلاب یک رخداد کم نظیر، مهم و اثرگذار جهانی در دوره معاصر است.

انقلاب یک رخداد کم نظیر، مهم و اثرگذار جهانی در دوره معاصر است.

« رقیه قدسی» استاد حوزه گراش و معاون حوزه لار در نشست بصیرتی که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش برگزار شد اظهار داشت: فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران شامل ایجاد انقلاب اسلامی، شکل دادن نظام اسلامی، ایجاد دولت اسلامی، ایجاد کشور اسلامی و پدید آوردن دنیای اسلامی که پس از شکل گیری کشور اسلامی به عنوان الگو تحقق می‌یابد.
وی افزود: انقلاب یک رخداد کم نظیر، مهم و اثرگذار جهانی در دوره معاصر است هم اکنون در حالی که قدم به سال چهل و یکم خود می‌گذارد که سیاست‌مداران غربی و آمریکایی آرزو داشتند سال چهلم انقلاب، سال براندازی آن باشد.
استاد حوزه بیان کرد: در چشم انداز بیست ساله، ایران کشوری توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی، فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی و کشوری مستقل و مقتدر با سامانه دفاعی مبتنی بر بازدارندگی همه جانبه است.
وی خاطر نشان کرد: اکنون در مرحله ایجاد دولت اسلامی قرار داریم و ابزار آن انتخابات است و وظایف ما شناسایی و انتخاب فرد اصلح است مقام معظم رهبری بیان کردند که امروز بیشتر از همه، کشور به عنصری مومن حزب اللهی احتیاج دارد.
خانم قدسی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات از دو جنبه دارای اهمیت است بیان کردند: حضور مستمر و موثر مردم، مانع نفوذ عناصر غیرمعتقد و ناکارآمد می‌شود و این پیام را به دشمن مخابره می‌کند که نظام اسلامی ایران، پشتوانه مردمی دارد.
وی افزود: انتخابات موفق در تقویت قوای سه گانه تاثیر انکار ناپذیر دارد و اقتدار نظام متشکل از اقتدار اجزای آن است، امام خمینی(ره) بیان کردند که تضعیف هر کس،که در این کشور مشغول به خدمت است، تضعیف همه است و این انتحار است.
خانم قدسی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از شیوه‌های تبلیغ صحیح استفاده کنند، به مبانی ارزش اسلام و انقلاب پایبند باشند، مومن، صادق، باتقوا و استکبار ستیز باشند و از بد اخلاقی‌های انتخاباتی بپرهیزند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.