امام کاظم ع نمونه بارزی از اولیاء الهی است

امام کاظم ع نمونه بارزی از اولیاء الهی است

زینب فقیهی، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (علیها السلام) گراش در نشستی که به مناسبت میلاد امام موسی کاظم (علیه السلام) در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (علیها السلام) گراش برگزار شد بیان کرد: امام کاظم (علیه السلام) می‌فرمایند: دعایی که بیشتر امید اجابت آن می‌رود و زودتر به اجابت می‌رسد دعا برای برادر دینی در پشت سر او است.
وی افزود: امام کاظم (علیه السلام) نمونه بارزی از اولیاء الهی است که تمام کمالات و فضایل در وجودشان تجلی یافته است از مهم‌ترین ویژگی حضرت عشق به محبوب، زهد، بردباری و گذشت و مشکل گشایی است.
خانم فقیهی بیان کرد: پیشوای هفتم بیشتر اوقات را به نماز و سجده‌های طولانی می‌گذراند عبادت آن بزرگوار به حدی فزون و چشم‌گیر بود که به عبد صالح و زین المتهجدین ملقب گشت.
وی افزود: ابراهیم بن عبد الحمید مقام زهد آن حضرت را چنین بیان می کند: بر آن حضرت وارد شدم در آن جا جز یک زنبیل که از برگ خرما بافته شده بود و شمشیری آویخته و یک قرآن چیزی دیگر نبود.
خانم فقیهی بیان کرد: پیشوای هفتم کوهی از بردباری و گذشت بود لقب کاظم حاکی از این خلق نیکو و نشانه‌ی شهرت ایشان به فرو خوردن خشم و داشتن حلم و بردباری است.
وی افزود: امام کاظم (علیه السلام) با همه‌ی مردم مهربان و دلسوز بود و در رفع نیازمندی‌ها و مشکلات آنان می‌کوشید هیچ کس به آن حضرت روی نمی‌آورد مگر آنکه خوشحال و راضی برمی‌گشت.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.