نشست اخلاقی

نشست اخلاقی

نشست اخلاقی با هدف آشنایی با مباحث اخلاقی در روز یکشنبه 3/2/96 با حضور 25نفر از طلاب، در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش برگزار شد.
در این نشست«حجت‌الاسلام سید رضا شاهچراغ» امام جمعه شهر گراش، اظهار داشت: ماه رجب ماه بندگی خدای متعال است و خداوند فرصت‌های مناسب زمانی و مکانی د راختیار ما قرار داده است، فرصت‌های زمانی مانند: رجب و شعبان که مقدمه‌ای است برای ماه رمضان و ما باید در این دو ماه در جهت خودسازی، تزکیه نفس و استغفار گام برداریم.
وی افزود: ما امام موسی کاظم را به عنوان باب الحوائج میشناسيم. امام موسي كاظم در سال 128هجري قمري متولد شدند و در سال 183 هجري قمري به شهادت رسيدند و مدت چهارده سال در زندان به‌سر مي‌بردند. در طول امامت امام چهار نفر از خلفاي عباسي حكومت كردند.
حجت‌الاسلام شاهچراغ خاطرنشان كرد: وجه مشترك همه‌ي خلفاي عباسي فشار وسختي و شكنجه به اهل بيت و شيعيان حضرت، هدف از اين كار اين بود تا بين امام و شيعيان فاصله بيندازند. امام موسي كاظم(ع) در برابر رفتار خلفاي عباسي مقاومت و ايستادگي مي‌كردند.
وي افزود: ما بايد رفتار امام معصوم را سرلوحه‌ي زندگي خود قرار دهيم و در كنار عبادت و بندگي خداوند از طاغوت اجتناب كنيم امام موسي كاظم(ع) فرمودند: كسي كه دو روز او(بخصوص از لحاظ معنوي) يكسان باشد او ضرر كرده است و كسي كه روز دومش از روز قبل بدتر باشد آن فرد مورد لعن خداوند قرار مي‌گيرد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.