برگزاری دوره طرح زندگی به سبک رضوی همزمان با میلاد حضرت زینب س

«زینب فقیهی» مدیر حوزه گراش و مسئول امور کانون خانوده آستان قدس رضوی در شهر گراش در جلسه هماهنگی دوره طرح زندگی به سبک رضوی که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا علیها السلام برگزار شد اظهار داشت: مرکز امور بانوان و خانواده در طرح جامع زندگی به سبک رضوی با مد نظر قرار دادن مساله تحکیم و تعالی خانواده از یک سو و توجه به آسیب طلاق به دنبال ساماندهی و پیاده سازی خدمات آموزشی فرهنگی، مشاوره‌ای و حمایت ویژه نو مزدوجین می‌باشد.
وی افزود: نتایج پژوهش‌ها حاکی از آن است که عمده طلاق‌ها در سال‌های اولیه زندگی مشترک صورت می‌گیرد پیش بینی نموده است تا زوجینی که به تمایل خود به طرح وارد می‌شوند به مدت سه سال همراهی نماید.
مسئول امور کانون خانوده آستان قدس رضوی در شهر گراش بیان کرد: برنامه زندگی به سبک رضوی دارای شش محور اصلی، فراخوان اطلاع رسانی وثبت نام زوجین، آموزش‌های حضوری، فعالیت‌های اجتماعی، آموزش‌های غیر حضوری، راهنمایی و مشاوره و پشتیبانی زوجین است.
وی خاطرنشان کرد: یادی از تجربه‌های نسل قبل، ثبت تجربیات موفق، مدیریت توقعات و قناعت ورزی، معرفی خودم به همسرم، مراسم عروسی خلاقانه از جمله فعالیت‌های اجتماعی غیر حضوری این دوره است.
مسئول امور کانون خانوده آستان قدس رضوی در شهر گراش بیان کرد: بازدید از خانه سالمندان با هدف قدر دانی با هم بودن‌ها به منظور شکرگزاری داشته‌ها و نعمت‌های خداوند، دیدار با خانواده شهدا و کاشت درخت در روز درخت‌کاری از جمله فعالیت‌های اجتماعی حضوری زوجین است.
وی افزود: مخاطبین آن زوجین جوانی که حداکثر یک سال از تاریخ عقد آن‌ها گذشته باشد می‌توانند در این دوره شرکت کنند؛ جلسات مشهد سه روز در هفته برقرار است و زوجین بنا بر انتخاب یکی از روزها را انتخاب می‌کنند.
مسئول امور کانون خانوده آستان قدس رضوی در شهر گراش بیان کرد: برای راهنمایی و همراهی با زوجین خادمیاران پشتیبان وجود دارند که در طول دوره‌های آموزشی و مهارتی زوجین را همراهی می‌کنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.