جلسه هم اندیشی مسئولین و کادر

جلسه هم اندیشی مسئولین و کادر

این جلسه در تاریخ 21/4/96 با حضور مدیر و کادر مدرسه برگزار گردید.. در ابتدای جلسه مدیر محترم مدرسه سرکار خانم فقیهی حدیثی ذکر کردند: از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله : المومن یئلف و یولف و لا خیر فی مومن لا یئلف و لا یولف ؛ مومن کسی است که هم الفت می گیرد و هم دیگران با او الفت می گیرند و خیری نیست در آن مومنی که نه الفت می گیرد و نه دیگران با او الفت می گیرند .
در ادامه جلسه، نکاتی را متذکر شدند از جمله: اینکه هدف از حضور در مدرسه خدمت و پیش بردن اهداف و برنامه های مدرسه است و همه در این راستا نهایت همت و تلاش خود را به کار بگیریم. همکاری در به حداقل رساندن مصرف انرزی به دلیل صرفه جویی ( خاموش کردن برق و لامپ و کولر و …. ) و پاسخ دادن به تماس هایی که در آموزش اتفاق می افتد و با معاونتهای مختلف کار دارند.
در ادامه جلسه، نکاتی در مورد ارزیابی هر یک از معاونین و کادر مدرسه توسط مرکز مدیریت منطقه تذکر داده شد و اینکه کاربر مدرسه با رتبه عالی و معاونت فرهنگی مدرسه با رتبه بسیار خوب برگزیده استانی شدند.
و در پایان تاکید زیادی بر عبادت خالصانه (به خصوص نماز شب ) به جهت توفیق روز افزون برای همگی مسئولین داشتند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.