نشست مهدویت

نشست مهدویت

نشست مهدویت با هدف آشنایی با مباحث مهدویی با حضور40 نفر از طلاب و مسئولان، در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش برگزار شد.
در این نشست «سید روح اله موسوی» مبلغ اعزامی از مرکز تخصصی مهدویت، اظهار داشت: خداوند از لحاظ وجودی ازلی و ابدی است ولی انسان‌ها از لحاظ وجودی ازلی نیستند ولی ابدی هستند. سه فرمول مهم تولد به دنیا عبارتند از: اکثر وسایلی که در رحم مادر به‌دست می‌آید در آن‌جا استفاده نمی‌شود، اگر جنین در رحم مادرش ناقص باشد از ناحیه نقص در آن‌جا اذیت نمی‌شود و اگر نوزاد ناقص متولد شود این نقصش در دنیا درست نمی‌شود.
وی افزود: سه فرمول مهم انتقال به آخرت عبارتند از: اکثر نتایج دین‌داری را انسان در دنیا نمی‌بیند بلکه در آخرت به آن می‌رسد، اگر انسان به لحاظ دین‌داری دینش ناقص یا بی‌دین باشد غالبا از ناحیه‌ی نقص در دنیا اذیت نخواهد شد و اگر انسان از لحاظ دین ناقص به آخرت منتقل شود نقصش جبران نمی‌‍شود.
آقای موسوی خاطرنشان کرد: ملاک تولد سالم به دنیا، بدن سالم است و ملاک تولد سالم به آخرت، روح سالم است. روح سالم به ‌وسیله‌ی فرمولی به اسم دین بدست می‌آید.
وی افزود: مهدویت بخشی از اسلام نیست،؛ مهدویت بخشی از امامت است چون امام است که اسلام بیان می‌کند. امام حسین(ع) فرمودند: خداوند عباد را خلق نکرده مگر خدا را بشناسد از حضرت پرسیدند معرفت به خدا چیست؟معرفت مردم هر زمان, معرفت امام زمان خودشان است که تبعیت آن بر مردم واجب است. چون امامت روح دین است.
آقای موسوی بیان کرد: امام صادق(ع) به شاگردش فرمودند: تو اگر نسبت به امام زمانت معرفت داشته باشی فرقی ندارد ظهور را درک کنی یا نکنی. رفتار, کردار, پوشش و خوردنی‌های ما بر طبق رضایت حضرت ولی عصر(عج) باشد در این زمان کسی که منتظر امام نباشد مومن نیست مگر می‌شود امام زمان تقدیر مرا شب قدر امضا کند اما از زندگی من بی خبر باشد. امام واسطه فیض است یک لحظه نباشد زمین اهل خودش را می‌بلعد و نابود می‌شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.