نشست سیاسی گفتمان ولایت با حضور «حجت‌الاسلام سید کرامت اله مظاهری» ارشد نمایندگی ولی فقیه نیروی هوا فضای فارس، هرمزگان و بوشهر با حضور 200 نفر از اساتید و طلاب درمدرسه علمیه خواهران ‌الزهرا(س) گراش

نشست سیاسی گفتمان ولایت با حضور «حجت‌الاسلام سید کرامت اله مظاهری» ارشد نمایندگی ولی فقیه نیروی هوا فضای فارس، هرمزگان و بوشهر با حضور 200 نفر از اساتید و طلاب درمدرسه علمیه خواهران ‌الزهرا(س) گراش

«حجت‌الاسلام سید کرامت اله مظاهری » ارشد نمایندگی ولی فقیه نیروی هوا فضای فارس، هرمزگان و بوشهر گفت: باتوجه به تحولات سیاسی اجتماعی امروز جهان اسلام و از جمله ایران اسلامی، یکی از مهمترین مسائل جامعه ما، مسأله بصیرت است. بصیرت چیزی است که انسان را از حیرت و سرگردانی خارج می‌کند. بصیرت، محور همه اعمال انسان است و عکس‌العمل‌های متفاوت انسان بر اساس بینش و بصیرت او شکل می‌گیرد و ارزش و اعتبار انسان، وابسته به نوع بینش اوست.
وی افزود: با گذشت زمان جامعه‌های گوناگون بشری، با شرایطی روبه رو شده‌اند که حق و باطل درهم آمیخته است و مردم دچار فتنه های بزرگ شده‌اند؛ فتنه هایی که پیامدش انحراف مردم از مسیر حق است. جوامع اسلامی نیز از این حادثه مصون نمی‌مانند. دشمنان اسلام با آمیختن حق و باطل شک و شبهه در دل ها و ایجاد می‌کنند.
ارشد نمایندگی ولی فقیه نیروی هوا فضای فارس، هرمزگان و بوشهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در اهمیت بصیرت در زندگی روزمره مردم نیز می‌فرمایند: در زندگیِ پیچیده‌ اجتماعیِ امروز، بدون بصیرت نمی‌شود حرکت کرد. جوان‌ها باید فکر کنند، بیندیشند، بصیرت خودشان را افزایش بدهند. معلمان روحانی، متعهدان موجود در جامعه ما از اهل سواد و فرهنگ، از دانشگاهی و حوزوی، باید به مسئله بصیرت اهمیت بدهند؛ بصیرت در هدف، بصیرت در وسیله، بصیرت در شناخت دشمن، بصیرت در شناخت موانع راه، بصیرت در شناخت راه‌های جلوگیری از این موانع و برداشتن این موانع؛ این بصیرت‌ها لازم است. وقتی بصیرت بود، آن وقت شما می‌دانید با چه کسانی طرف هستید.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه طلاب است که در صحنه بیایند روشنگری کنند در دانشگاه‌ها مطهری‌ها نیاز است. کار ما فقط خواندن و شنیدن حدیث نیست باید به فریاد مظلوم رسید. این انقلاب به همه‌ی ما آبرو داده است. دشمن تقدس زدایی می‌کند فشار زیادی وارد می‌کند اما باید بصیرت داشت و در صحنه بود باید پا به پای رهبر بود. امروز ولایت‌مداری بهترین چیز است. پیرو و تابع امام زمان(عج) و ولی فقیه باشیم.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.