نشست بصیرتی - سیاسی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش

نشست بصیرتی - سیاسی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش

در این نشست «مهدی نیساری» رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار داشت: تقارن ماه محرم و دفاع مقدس نماد‌هایی را در این ایام علم کرد مخصوصا برای افرادی که به دنبال ارزش‌ها و شناخت دین هستند. کار دنیا به جایی رسید که عزیز دردانه‌ی پیامبر(ص) را از قفا سر بریدند وافتخار کردند که با این کار خود بهشتی هستند. یک تعداد در صحرای کربلا کاری به جنگ نداشتند، یک عده هم از سپاه حضرت بیرون رفتند.
وی افزود: در جنگ هشت ساله، دنیا بر دستان دو ابر قدرت شرق و غرب می‌گردید، این دو ابر قدرت بر جهان سیطره داشتند و امام خمینی(ره) این کشور را نجات داد. هنوز چند ماهی نگذشته بود که آوای جنگ بلند شد، ارتش ایران، ارتشی بود که اکثریت آن رفته بودند و بقیه افراد که مانده بودند قرص و محکم نبودند. بیش از صد قوم در برابر انقلاب اسلامی ایران ایستادند، که به حول و قوه‌ی الهی تمام این قدرت‌ها از بین رفتند.
آقای نیساری در پاسخ به این سوال که چه دلیلی دارد به سوریه برویم و بجنگیم؟ خاطر نشان کرد: در زمان جنگ وقتی که در اهواز تمام مهمات جنگی تمام شده بود چمران نامه‌ای به حافظ اسد نوشت و چند روز بعد تمام مهمات جنگی از سوریه برای ایران فرستاده شد. اکثر کشور‌های جهان به حافظ اسد گفتند: چرا این کار می‌کنید؟ حافظ اسد جواب داد: من در بحث سیاست خارجی فقط خودم تصمیم می‌گیرم، اگر یک مسلمان واقعی در دنیا وجود دارد ایران است.
وی بیان کرد: این سیلی که سوریه خورد مربوط به پشتیبانی کردن از ایران بود. هدف دشمن از جنگ با سوریه، ایران است. با یاری امام زمان تا دو ماه دیگر قضیه‌ی داعش تمام شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.