نشست بصیرتی

نشست بصیرتی

در این نشست«حجت‌الاسلام مهدی جعفری» نماینده ولی فقیه و استاد حوزه شهر گراش، اظهار داشت: ریشه تمام مشكلات بشر بی بصيرتی است. در جمهوری اسلامی ایران دو تفکر وجود دارد: تفکر انقلابی و درون‌نگر، تفکر غربی و برون‌نگر که هر دو تفکر جزء نظام هستند. طرز تفکر انقلابی این است که از ظرفیت و نیروهای انسانی خود کشور جهت توسعه فرهنگ، اقتصاد و… استفاده کرد اما طرز تفکر غربی این است که ما از درون نمی‌توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم و باید وابسته به غرب باشیم.
وی افزود: این طرز تفکرغربی پیامدهایی دارد که عبارتند از: کوتاه آمدن از برخی ارزش‌های انقلابی، استکبار ستیزی و کم‌رنگ شدن بعضی از مسائل دینی ما.
حجت‌السلام مهدی جعفری خاطرنشان کرد: اگر برون‌نگرها پیروز شوند و در حل مشکلات اقتصادی موفق شوند در نتیجه تفکر غرب‌گرا بیشتر می‌شوند و تفکر انقلابی کمتر می‌شود و به ضرر اسلام است و اگر در حل مشکلات اقتصادی موفق نشوند در نتیجه عدم موفیقت به‌پای نظام نوشته می‌شود و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب کمتر می‌شود.
وی بیان کرد:اگر جریان انقلابی پیروز شود و در حل مشکلات موفق نشود در نتیجه به‌پای نظام نوشته می‌شود و محبوبیت نظام کم می‌شود ولی اگر در حل مشکلات موفق شوند محبوبیت نظام افزایش پیدا می‌کند و اعتماد مردم به نظام بیشتر می‌شود.
نماینده ولی فقیه شهر گراش خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای در 20 مهر 1390 در دیدار مردم کرمانشاه مراحل و اهداف انقلاب اسلامی بیان کردند که عبارتند از: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و تمدن اسلامی، نظام و انقلاب اسلامی رخ داده است اما هنوز دولت اسلامی رخ نداده است هنوز در مرحله سوم هستیم و فاصله‌ی زیادی با تمدن اسلامی داریم.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.