نشست اخلاقی با هدف آشنایی با اهمیت احکام و فراگیری

نشست اخلاقی با هدف آشنایی با اهمیت احکام و فراگیری

نشست اخلاقی با هدف آشنایی با اهمیت احکام و فراگیری آن با حضور 35 نفر از معتکفین، در مسجد زایر حسینی فداغ برگزار شد.
در این نشست«فاطمه آذرپیکان» مبلغ مدرسه علمیه خواهران الزهراء(س) شهر گراش، اظهار داشت:یکی از مهم‌ترین واجبات دین مبین اسلام که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، فراگیری احکام دین است که درک و فهم درست نسبت به مسائل آن و عمل بر طبق آن تضمین کننده سعادت انسان است.
وی افزود: کسی که اسلام را به عنوان دین خود بر می‌گزیند باید برنامه‌های آن را به طور کامل در همه قلمرو‌های زندگی خود بپذیرد و رفتار و عملکرد خویش را مطابق با احکام دین تنظیم نماید.
فاطمه آذرپیکان خاطر نشان کرد: انجام چنین تکلیفی می‌طلبد، فرد مسلمان نسبت به مقدار مورد نیازش از احکام دین که به آن احتیاج دارد و برایش پیش می‌آید شناخت پیدا کند تا بتواند آن را در زندگی خود اجرا نماید، بر این اساس قرآن کریم و روایت ائمه هدی(ع) بر این موضوع تاکید بسیار نموده و همگی را به تشویق و ترغیب کرده‌اند و از ضررهای فراوان آشنا نبودن با احکام الهی برحذر داشتند.
وی بیان کرد: امام صادق(ع) فرمودند: کسی که بدون آگاهی وظایفش را انجام دهد مانند کسی استکه از بیراهه می‌رود و هرچه تندتر رود و از مقصدش دورتر می‌شود. پیامبر(ص) فرمودند: اف باد بر هر مسلمانی که در هفته یک روز برای شناخت امر دین خود و پرسش از آن قرار ندهد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.