نشست اخلاقی با موضوع شيوه آرامش يافتن در زندگی با حضور «صغری فیروزی» مشاور و استاد حوزه

نشست اخلاقی با موضوع شيوه آرامش يافتن در زندگی با حضور «صغری فیروزی» مشاور و استاد حوزه

در زندگی هر يک از ما دو قله موفقيت وجود دارد: يکی آسايش جسم؛ ديگری آرامش روح و روان، انسان‌های ساده و سطحی نگری يا عوام هر جامعه همواره در پی آسايش جسم خويش هستند، گرچه روان و جان خود را از دست دهند، اما افراد فرزانه، انديشمند و خواص هر جامعه‌ای آرامش روح يعنی خوشبختی حقيقی را طلب مي‌کنند و راحتی جسم يا تندرستی در زندگی را برای اين مهم می‌جويند.
وی افزود:گام‌های آرامش در زندگی عبارتند از : فهرستی از موفقيت‌هايی که تا کنون کسب کرده‌اید تهيه کنيد، هر چند وقت يک بار به ميان طبيعت برويد و در محيطی سبز و سرشار از آرامش قدم بزنيد، تا زمانی که خودتان نخواهيد، هيچ کس نمي‌تواند تحقيرتان کند، به دنبال رستگاری و سعادت خود باشيد، از صميم قلب خودتان را دوست داشته باشيد، تلاش کنيد هميشه مثبت بينديشيد.
استاد و مشاور حوزه خاطر نشان کرد: از دیگر گام‌های آرامش در زندگی عبارتند از: خود را در آيينه نگاه کنيد و از ديدن زيبايي هايتان لذت ببريد و خدا را به خاطر اين نعمت شکرگزار باشيد، شرقي ها اعتقاد دارند که آب جاری منبع انرژی‌های مثبت است و ضروری در زندگی است پس هر چند روز يک بار زير دوش برويد و بگذاريد جريان آب تمام عضلات را ماساژ دهد و هر از گاهی به گورستان برويد اين کار باعث می شود که ديد شما نسبت به زندگی عوض شود و زيستن در عالم جاودان را بياموزيد.
وی بیان کرد: زندگی سراپا شوق و شور و نشاط وشادی است . شادی نياز به جستجو ندارد، همين اطراف است و آنقدر به ما نزديک است که به خاطر نزديکی بيش از حد آن قابل ديدن نيست. شاد زيستن، شادمانه از زندگی لذت بردن، به غم و غصه خنديدن و از لحظه لحظه زندگی بهره جستن وبرای تک تک اين لذت‌ها و زيبايی‌ها از اعماق وجود هورا کشيدن، حق هر انسانی است و هر موجود زنده‌ای برای اين کار آفريده شده است و بايد اين چنين باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.