برگزاری نشست سیاسی فرهنگی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش

برگزاری نشست سیاسی  فرهنگی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش

در این نشست «حجت‌الاسلام سید یاسر موسوی » کارشناس مسائل تربیتی و راوی راهیان نور، اظهار داشت: برای فعالیت های فرهنگی باید، آمادگی روحی و معنوی داشته باشید. در تمام کارها، نام و یاد و طلب کمک از خداوند و اهل بیت(ع) را فراموش نکنید. اخلاص، قصد قربت، تقرب الهی و توکل بر خداوند و اهل بیت(ع)، از کلیدی ترین رموز موفقیت در فعالیت فرهنگی می باشند.
وی افزود: به اولویت ها و ضرورت ها در فعالیت‌های فرهنگی توجه کنید اصرار نداشته باشید که تمام فعالیت‌های فرهنگی، دینی، ملی، سیاسی و… را انجام دهید؛ بلکه سعی کنید اولویت‌ها و ضرورت‌ها را برگزینید؛ زیرا توان شما اندک و محدود است و نمی‌توانید با توان اندک و محدود و زمان و مکان محدود، تمام کارها را انجام دهید.
حجت‌الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام فرهنگ اسلام را تحت الشعاع قرار داده‌اند، در امروز هم مقام معظم رهبری به عنوان رهبر از اوایل انقلاب اعلام جنگ فرهنگی دشمن را می‌کنند و مسابقه جنگ فرهنگی دشمن را هم بیان می‌کند، که یک نمونه جنگ فرهنگی در دوم خرداد 1376 بود، وقتی که دولت اصلاحات رأی آورد ، یک فردی به نام (آقای حجاریان) در دولت اصلاحات وجود داشت که حرفهایش در یکی از جلسات این بود: ما در 8 سال بعد هر چه می‌توانیم مدرسه بسازیم و قریب به 300 مدرسه در شهر تهران می‌زند، فایده‌اش سال 1388 کف خیابان در تهران شعار می دادند که ولایت فقیه نباشد، اینها همه نشان از تسلط فرهنگی است. تسلط فرهنگی یعنی اینکه این‌ها شبانه روز کار می‌کنند.
وی افزود: دفاع مقدس یک دفاع همه جانبه بود.هشت سال برای آن‌ها سوال بود که ما می‌کشیم ولی تمام نمی شود، این‌ها برای این مسئله کنفرانس گذاشتند که چرا ما نمی‌توانیم با این‌ها بجنگیم، فوکویاما می‌گوید: ما با شیعه نمی‌توانیم بجنگیم چون این‌ها دو بال دارند؛ بال سبز مهدوی و بال سرخ حسینی؛ بال سبز مهدوی امید این‌ها به آمدن مهدی موعود(عج) وبال سرخ حسینی در حماسه پرشور عاشورا و کربلا، وقتی این حرف را زد و تمام شد راهکار ارائه داد که ما برای اینکه بتوانیم فکر شیعه را از بین ببریم و عوض کنیم ما باید فکر این‌ها را درگیر کنیم، آرامش فکری را از این‌ها بگیریم.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.