برگزاری نشست سیاسی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش

برگزاری نشست سیاسی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش

در این نشست «رقیه قدسی» هادی سیاسی پایگاه الهدی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گراش، اظهار داشت: از زمانی که دعوت علنی پبامبر(ص) آغاز شد با چهار جبهه‌ی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی عقیدتی و نظامی رو به رو بود. مهم‌ترین جبهه‌ای که با آن درگیر بودند جبهه فرهنگی بود نمونه‌ای از آن حضور منافقین و ساخت مسجد ضرار بود گفتند این مسجد ضرار محلی باشد برای اجتماع مردم که پیامبر(ص) به دستور خداوند آن را تخریب کرد و تبدیل به زباله‌دان شد.
وی بیان کرد: در زمان انقلاب جمهوری اسلامی ایران هم درگیر همان چهار جبهه بودند. اولین جبهه و نبرد علیه ایران جبهه‌ی سیاسی، کسانی که در شورای موقت بودند می‌گفتند با آمریکا باید ارتباط داشته باشیم لانه جاسوسی تلاش داشتند نظام را تغییر دهند و با تلاش دانشجویان این لانه برچیده شد. در جبهه‌ی نظامی هشت سال ایران خوش درخشید اما ترورهای زیادی بوجود آمد. خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند: اگر با انبوه کافران در میدان نبرد رو به رو شدید به آن‌ها پشت نکنید و هر کس در آن هنگام به آن‌ها پشت کند مگر آن‌که هدفش کناره‌گیری از میدان برای حمله مجدد و یا به قصد پیوستن به گروهی از مجاهدان باشد، چنین کسی به غضب خدا گرفتار خواهد شد.
خانم قدسی خاطرنشان کرد: در جبهه‌ی فرهنگی اولین کاری که انجام دادند گرفتن چادر از بانوان بود بعد از جریان پوشش، تفکرات جدیدی بوجود آمد مانند ورزش یوگا که یک مکتبی بود که وارد کشور شد و آموزش داده شد. بعد از این تفکرات گروهی آمدند و ادعای امام زمانی بودن کردند و زنان ادعای همسر امام زمان بودن کردند. مکاتب نوظهور و عرفانی بوجود آمد مانند عرفان حلقه؛ در این زمان هم تفکر ایران باستان و کوروش پرستی بوجود آمد.
وی افزود: در حال حاضر شرارت‌هایی که در مرزها اتفاق می‌افتد و بحث داعش که هدفشان از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است و افراد بخاطر دفاع از کشور شهید می‌شوند، دفاع نظامی است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.