موضوع: "معرفي سايت ونرم افرازوكتاب"

معرفي كتاب

 

به كوشش: سعيد اشيري
ناشر: انتشارات انقلاب اسلامي (وابسته به موسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي)
موضوع كتاب: سياست
نوبت چاپ: اول
تاريخ چاپ: زمستان ۹۰
شمارگان: ۵۰۰۰ نسخه
تعداد صفحه: ۲۳۰ صفحه

شابك: ۹۷۸-۹۶۴-۲۹۵۱-۴۲-۰

 

انتخابات ليلة‌القدر نظام اسلامي

كتاب «انتخابات ليلة القدر نظام اسلامي» شامل گزيده‌اي از آرا و نظرات حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي درباره انتخابات در نظام مردم‌سالاري اسلامي است.

«انتخابات ليلة القدر نظام اسلامي» حاوي مجموعه نظرات، رهنمودها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامي است كه طي يك دوره ي 22 ساله(1390-1368) و در مقاطع مختلف درباره‌ي انتخابات بيان شده است.

گردآورنده‌ي كتاب، پس از تعيين عنوان هر قطعه از بيانات، به ترتيب تاريخ آنها را تنظيم و در قالب كتاب ارائه نموده است. در بخشي از كتاب به استناد به بيانات رهبر معظم انقلاب آمده است: «برپايي نظام جمهوري اسلامي و مشاركت مردم در تمام برنامه‌ها و تصميم‌گيري‌هاي اساسي آن، بر تمامي تصورات و برداشت‌هاي نادرست از اسلام و حكومت اسلامي، خط بطلان كشيد.»

كتاب پيش‌رو گردآوري بخش مبسوطي از بيانات و نظرات مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي است كه مطالعه‌ي آن خصوصاً به اهالي سياست و نخبگان جامعه توصيه مي‌شود. بيان روان،حكمت عيان، منطق مستحكم و دلالت‌هاي جامع در گفته‌ها و نوشته‌هاي معظم له، در بينش و داوري اهالي نظر و تامل به ويژه فعالان عرصه‌ي سياست و فرهنگ موثر و مفيد فايده خواهد بود.

كتاب«انتخابات، ليلة القدر نظام اسلامي» محصول انتشارات انقلاب اسلامي وابسته به موسسه انقلاب اسلامي (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامي) است. اين كتاب در آستانه برگزاري انتخابات مجلس نهم روانه كتابفروشي‌ها شد. علاقه‌مندان براي تهيه اين كتاب مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 66483695 و 66483975-021 تماس حاصل نموده و يا به نشاني پست الكترونيكي book@khamenei.ir مكاتبه نمايند.